دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
امام جمعه میاندوآب

حوزه/ حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار بود و با جهاد تبیین در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمن را شکست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام حمید حسن زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه میاندوآب که در مصلای این شهر برگزار شد، با اشاره به تحولات منطقه، اظهار داشت: امروز جبهه استکبار به سردم‌داری آمریکای جنایت‌کار با تمام توان از جنایت‌های رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی می‌کند.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه اصلی‌ترین مسئله در بررسی وضعیت جبهه مقاومت، شناخت دو طرف درگیری است افزود: در یک طرف جبهه استکبار با نقش‌آفرینی ارتش ترور مستقر در پادگان موسوم به اسرائیل بوده و در طرف دیگر گروه‌های مبارز و حق‌طلب که خواهان اقامه عدل و حفظ سرزمین خود هستند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با تمام قدرت توان خویش در کنار پادگانی به نام اسرائیل ایستاده و در مقابل اصلی‌ترین حامی مقاومت در منطقه و جهان که با تمام نیرو و امکانات در کنار جبهه مقاومت قرار دارد، ایران اسلامی است، گفت: این وعده صادق الهی است و قطعاً محقق خواهد شد، رسانه‌های جبهه متخاصم نیز به پیروزی جبهه مقاومت صریحاً اذعان دارند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده، با بیان اینکه دشمن برای دست‌یابی به اهداف خود دست به توطئه می‌زند، ابراز کرد: نقشه دشمن این است که فشار اقتصادی بیاورد، تحریم را زیاد کند و بر مطالبات مردمی افزوده و با ایجاد بحران‌های خبری در جامعه، ترس همگانی در جامعه بیفکند، دشمنان این را بدانند که به حول قوه الهی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و باید در مقابل توطئه‌های دشمنان هوشیار بود و با جهاد تبیین در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی دشمن را شکست داد.

وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی در راه مبارزه و مقاومت برای شکستن شاخ استکبار ضروری است، تصریح کرد: دشمن آن زمانی پیروز می‌شود که اتحاد را از بین ببرد و تفرقه بیفکند و لذا اگر می‌خواهیم بر دشمن پیروز شویم باید زیر پرچم ولایت متحد شده و شاخ دشمنان را بشکنیم.

امام‌جمعه میاندوآب، با اشاره به اینکه امروز در جای‌جای ایران اسلامی وحدت و انسجام در حمایت از جبهه مقاومت را شاهد هستیم، اظهار کرد: امروز جلوه‌هایی از ایثار مردم در کمک به جبهه مقاومت را مشاهده می‌کنیم و می‌بینیم که بانوان ایران اسلامی در کنار برادران ایستاده و چگونه با ایثار و انفاق وارد میدان شده و طلاهای خود را به جبهه مقاومت اهدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه همین کمک‌های مالی یکی از راه‌های مبارزه با دشمنان است، افزود: آن النگو برای مدتی مایه زینت است، اما کمک به جبهه مقاومت مایه سعادت و زینت آفرین است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده، با اشاره به چهارم آبان سالروز اعتراض و افشاگری امام خمینی(ره) علیه پذیرش قانون خفت‌بار کاپیتولاسیون توسط رژیم شاهنشاهی، خاطرنشان کرد: امضای قرارداد کاپیتولاسیون به منزله سند بردگی ملت ایران، پایمال‌شدن حیثیت ارتش و دادگاه‌های ایران بود که امام خمینی(ره) به مخالفت با آن پرداختند.

وی به فرارسیدن هشتم آبان سالروز شهادت دانش‌آموز و بسیجی شهید حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: آموزش‌وپرورش محل تربیت نیروی انسانی برای آینده کشور است و لذا باید والدین و مربیان به نیازها و چالش‌های خاص دوره نوجوانی توجه کنند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha